Про результати директорських контрольних робіт за І семестр 2024/2025 навчального року
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНОЇ РОБОТИ
ВІЙТІВЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Комунальний заклад «Війтівецький ліцей Війтівецької сільської ради Хмільницького району Вінницької області»
НАКАЗ
Від 20.12.2024 с. Війтівці № ____
Про результати директорських контрольних робіт
за І семестр 2024/2025 навчального року
Відповідно до річного плану роботи ліцею та згідно з наказом від 02.12.2024 року «Про проведення директорських контрольних робіт у 5, 9-11 класах за підсумками І семестру 2024/2025 навчального року» з метою визначення рівня навчальних досягнень учнів ліцею з української мови, хімії та біології протягом грудня були проведені контрольні роботи згідно графіка.
Завдання для контрольних робіт готували вчителі української мови та літератури Нечай Н.В., Поперечна С.М, вчитель хімії та біології Струтинська Ірина Миколаївна. Вчителі розробили завдання згідно навчальних планів, програм згаданих предметів, врахували вимоги щодо укладання підсумкових контрольних робіт.
Всього учнів, які писали контрольні роботи 86. Під час написання контрольних робіт у школі були відсутніми з поважних причин 23 учні.
До 24 грудня 2024 року учителі-предметники подали кількісний та словесний аналіз контрольних робіт разом з інформацією про рівні навчальних досягнень учнів у І семестрі з предметів, із яких проводились директорські контрольні роботи.
Результати контрольних робіт внесені у таблицю.
Предмет |
Клас |
Учнів |
Рівень навчальних досягнень за І семестр |
Якіс. показ. |
Писали к.р. |
Рівень навчальних досягнень за контрольну роботу |
Якіс. показ. |
||||||
В |
Д |
С |
П |
В |
Д |
С |
П |
||||||
Укр.мова |
5 |
14 |
2 |
5 |
6 |
1 |
50% |
11 |
3 |
1 |
6 |
1 |
36% |
Укр.мова |
8-А |
17 |
- |
3 |
11 |
3 |
18% |
13 |
1 |
2 |
2 |
8 |
23% |
Укр.мова |
10 |
13 |
5 |
6 |
2 |
- |
85% |
11 |
5 |
4 |
2 |
- |
81% |
Укр.мова |
11 |
11 |
2 |
2 |
7 |
- |
36% |
9 |
2 |
2 |
4 |
1 |
44% |
Біологія |
9-А |
11 |
1 |
6 |
2 |
2 |
63% |
9 |
1 |
2 |
3 |
3 |
33% |
Біологія |
9-Б |
19 |
4 |
9 |
6 |
|
68% |
14 |
4 |
6 |
4 |
- |
71% |
Хімія |
10 |
13 |
3 |
6 |
4 |
- |
69% |
10 |
2 |
5 |
3 |
- |
70% |
Хімія |
11 |
11 |
1 |
4 |
6 |
- |
45% |
9 |
1 |
4 |
3 |
1 |
55% |
Проаналізувавши результати контрольних робіт у порівняння із семестровими, виявлено, що учні з української мови, біології та хімії в основному пітвердили свої знання. Про це свідчить якісний показник за результатами І семестру та контрольних робіт.
Виявлено, що типовими помилками з української мови у 5 класі (вчитель Поперечна С.М.) є: запис слів фонетичною транскрипцією; вживання апострофа, запис слів за алфавітом.
Учні 8-А класу (вчитель Нечай Н.В.) підтвердили свої знання, але лише двоє учні мають достаній рівень, у 8 учнів початковий рівень навчальних досягнень. Це означає, що кожен з них виконав лише по одному завданню. Щодо типових помилок: зовсім не засвоїли тему «Односкладні речення» 10 учнів.
Учні 10 класу (вчитель Поперечна С.М.) підтвердили свої знання, лише двоє учнів мають середній рівень навчавльних досягнень. Вони допустили помилки на такі правила: діалектний склад української мови, стилістично забарвлена лексика. Незначні помилки допустили 4 учнів, виконавши контрольну роботу на високий та достатній рівень. У решти учнів допущено помилки на правопис суфіксів, допустили помилки на редагування речень, лексичні помилки на заповнення пропусків у реченні.
Учні 9-х класів з біології (вчител Струтинська І.М.) загалом справилися із виконанням роботи відповідно до свого рівня, підтвердивши свої знання у порівнянні семестрових і за результатами контрольних робіт. Проблемним виявлося для учнів завдання із відкритою відповіддю, учні не змогли вірно висловити думку, описати процес, про який йшлося у запитанні.
Для багатьох учнів важким виявилося завдання на встановлення відповідності органем-клітини та функції, які вони виконують. Учні ще недостатньо знають визначення термінів. Молекулярні задачі не розв’язали лише учні, які навчаються на середній та початковий рівень.
Типові помилки з хімії (вчитель Струтинська І.М.) в учнів 10 класу такі: допущено помилки при виконанні завдань на виведення формул – гомологів, алканів та алкенів; при написанні структурної формули речовини. Виникли труднощі в учнів із написанням завдань на хімічні властивості речовин.
Учні 11 класу допустили помилки при написанні структурних та електронних формул сполук. Проблематичним виявилося написання повного рівняння гідролізу солей; допущено ряд помилок при розв’язуванні задачі на встановлення молекулярної формули речовин.
Виходячи з вищезазначеного,
НАКАЗУЮ:
1.Вчителям української мови Нечай Н.В, Поперечній С.М. вчителю хімії та біології Струтинській І.В.:
1.1.Організувати повторення тем, на які допущені помилки.
Протягом ІІ семестру
1.2.Більше працювати над культурою письма учнів, при оцінюванні дотримуватися єдиних вимог до орфографічного режиму та критерій оцінювання знань.
Постійно
1.3.Впроваджувати особистісно-орієнтовані продуктивні інтерактивні технології, системний підхід до роботи з інтелектуально обдарованими та здібними учнями, використовувати психологічні досягнення для розробки найбільш сучасних методик допомоги учням із середнім та початковим рівнем навчальних досягнень учнів.
Постійно
2. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Іщук Н.А.
Директор Майя ПІДЛУЦЬКА
З наказом ознайомлені Надія ІЩУК
Надія НЕЧАЙ
Світлана ПОПЕРЕЧНА
Ірина СТРУТИНСЬКА